Wij zijn op zoek naar een ervaren PART TIME administratief medewerker voor onze bakkerij in Amsterdam. Ben jij iemand die graag de administratie netjes op orde houdt en goed overweg kan met Exact? Dan zijn wij op zoek naar jou voor 2 sagen per week!
Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van financiële en administratieve gegevens binnen ons bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van de dagelijkse bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat de administratie altijd op orde is.
Je werkt nauw samen met collega’s binnen de organisatie en hebt een zelfstandige rol waarin je overzicht houdt, prioriteiten stelt en nauwkeurig te werk gaat.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
De opdrachtgever is een ambachtelijke bakkerij in Amsterdam, gespecialiseerd in het bakken van verse brood- en banketproducten. Er heerst een informele, collegiale werksfeer met oog voor kwaliteit en teamwork.
Lijkt deze functie als Administratief Medewerker je wat, of heb je nog vragen voordat je wilt reageren? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.
Wyślij e-mail do Quintena za pośrednictwem quinten@selectuitzendbureau.nl Lub zadzwoń pod numer 088 – 11 87 200 (wybierz agencję zatrudnienia)